نقشه سایت

هر چه گسترده تر، بهتر؟ تعامل بین انتشار اینترنت اشیا و تصمیم های خرده فروشان آنلاین

فرایند انتشار عنوان داغی در موضوعات متعدد است. با این حال، اکثر مقالات موجود، تاثیر پویای محیط را بر روی فرایند انتشار و تاثیر فرایند انتشار را بر روی محیط نادیده می گیرند. با در نظر گرفتن فرایند انتشار اینترنت اشیا در صنعت تجارت الکترونیکی به عنوان مثال، به بررسی تعامل پویای بین فرایند انتشار اینترنت اشیا و محیط خارجی می پردازیم، یعنی تنظیم قیمت های خرده فروشی و سود خردفروش آنلاین از طریق مدل شبیه سازی. مدل شبیه سازی، مکانیسم تنظیم قیمت و مکانیسم تکامل انتشار را ترکیب می کند. به دو نتیجه اصلی دست می یابیم. اولا، تنظیم قیمت خرده فروشان، فرایند انتشار اینترنت اشیا را مسدود می سازد و سطح عدم مطلوبیت فروش آنلاین بالتر ممکن است تاثیر مانع تنظیم قیمت را تقویت کند. ثانیا، انتشار اینترنت اشیا، روی قیمت گذاری و سود خرده فروشان آنلاین تاثیرگذر است. نوع تاثیر (یعنی مثبت یا خنثی، یکنواخت یا غیریکنواخت) به شرایط ویژه بستگی دارد. تحت برخی شرایط، انتشار گسترده تر ضرورتا منجر به سود بزرگتری برای خرده فروش آنلاین نمی شود که نشان می دهد که انتشار گسترده تر یا سریع تر همیشه بهتر نیست.

کلمات کلیدی: انتشار نوآوری، اینترنت اشیا، مدل شبیه سازی، سیستم پیچیده، تجارت الکترونیکی.

 

The wider, the better? The interaction between the IoT diffusion and online retailers’ decisions

Physica A: Statistical Mechanics and its Applications Volume 509, 1 November 2018, Pages 196-209

Abstract

Diffusion process is a hot topic in various subjects. However, much existing literature ignores the dynamic influence of the environment on the diffusion process and the impact of the diffusion process on the environment. Taking the IoT diffusion process in the e-commerce industry as example, we investigate the dynamic interaction between the IoT diffusion process and the external environment, i.e., the adjustment of retail prices and the profit of an online retailer through a simulation model. The simulation model combines the price adjustment mechanism and the diffusion evolution mechanism. We obtain two main conclusions. First, price adjustment of retailers blocks the IoT diffusion process, and a higher online shopping disutility level could amplify the impediment influence of price adjustment. Second, the IoT diffusion is of influence on the pricing and profit of the online retailers. The influence type (i.e., positive or neglect, monotonous or non-monotonous) depends on the special circumstance. Under some conditions, a wider diffusion does not inevitably result in a larger profit of the online retailer. This shows us that a wider or faster diffusion is not always better.

Keywords: Diffusion of innovation, IoT, Simulation model, Complex system, e-commerce

تماس با ما

  • آدرس: تبریز، میدان دانشسرا، خایابان خاقانی، پاساژ خاقانی، پلاک 119
  • تلفن تماس: 35250068-041
  • فکس: 35250069-041
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • موبایل: 09141077352

طلا ترجمه

وب سایت طلا ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.طلا ترجمه اولین وب‌سایت ایرانی است که امکان محاسبه آنلاین مبلغ ترجمه را به دو روش مختلف فراهم نموده است تا بتواند گامی موثر در راحتی شما مشتریان عزیز بردارد.

دیکشنری تصویری

ارسال سریع پیام

  1. لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید.
  2. لطفا آدرس پست الکترونیکی خود را صحیح وارد نمایید.
  3. لطفا موضوع پیام ارسالی خود را بنویسید.
  4. لطفا متن پیام خود را تکمیل نمایید.
Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. Cookie policy. I accept cookies from this site. Agree