نقشه سایت

محرک های انتخاب تهیه کننده های لجستیک شخص ثالث: مدل چارچوب با استفاده از مدل سازی معادله ساختاری

مدیریت لجستیک بصورت فرایند کامل برنامه ریزی، پیاده سازی و کنترل جریان موثر در هزینه و انبار مواد و محصولات و اطلاعات مربوط به زنجیره تامین جهت تامین تقاضا تغریف می شود و لجستیک بعنوان فعال ساز کلیدی شناسایی می شود که این امکان را به شرکت می دهد تا سود رقابتی اش را افزایش داده و حفظ می کند و همچنین ماکزیمم رضایت مشتری را تضمین می کند. شرکتی که از روش 3PL استفاده می کند، تهیه کننده نامیده می شود. نشان دهنده ی شرکتی است که خدمات لجستیک را برای مشتریان اش فراهم می سازد. هدف اصلی، نحوه ی فراهم سازی خدمات مشتری به مشتران با در نظر گرفتن خدمات توسط 3PL است. با این حال، مشکلی که پدید آمده است این است که تمام مدیران از تمام خدمات لجستیک در اولویت یکسان استفاده نمی کنند. به این مفهوم که تصمیم های لجستیک به اولویت مدیران وابسته هستند. بنابراین، این مقاله تلاش می کند تا عوامل تاثیرگذار روی تصمیم ها برای انتخاب 3PL مبتنی بر دیدگاه مدیر را با استفاده از مدل سازی معادله ساختاری (SEM) با دقت شرح دهد. روش هایی برای ارزیابی رابطه بین اولویت مدیر و تصمیم 3PL مانند فرایند تحلیل سلسله مراتبی، رگرسیون لجستیک چندگانه و SEM وجود دارند. در این مقاله، تلاش می کنیم تا به بررسی متغیرهایی بپردازیم که مدیران را در انتخاب 3PL برای فعالیت های لجستیک شان تحریک می کنند.

کلمات کلیدی: لجستیک، 3PL، SEM، خدمات مشتری 

 

THE DRIVERS OF CHOOSING THIRD-PARTY LOGISTIC (3PL) PROVIDERS: A FRAMEWORK MODEL USING STRUCTURAL EQUATION MODELING

Proceeding 8th International Seminar on Industrial Engineering and Management

Logistics management is termed as the detailed process of planning, implementing, and controlling the efficient, cost effective flow and storage of materials and products, and related information within a supply chain to satisfy demand, and logistics is recognized as the key enabler that allows a company to increase and maintain its competitive advantage and ensure maximum customer satisfaction. The company which uses 3PL method is called the provider. It indicates the company that provides logistics services for its customers. The main objective is how 3PL can provides the customer service to the customers with consider the services. However, the problem found that not all managers use the all logistics service into the same priority. It means that logistics decisions depend on preference of managers. Thus, this paper attempts to elaborate the factors affecting the decisions to choose 3PL based on manager’s perspective using Structural Equation Modeling (SEM). There are some methods to measure the relation between preference of manager and the 3PL decision, such as Analytical Hierarchy Process, Multiple Logistic Regression, and SEM. In this paper, we attempt to explore the variables that drives managers to choose 3PL for their logistics activities.

Keywords: Logistics, 3PL, SEM, customer service

 

تماس با ما

  • آدرس: تبریز، میدان دانشسرا، خایابان خاقانی، پاساژ خاقانی، پلاک 119
  • تلفن تماس: 35250068-041
  • فکس: 35250069-041
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • موبایل: 09141077352

طلا ترجمه

وب سایت طلا ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.طلا ترجمه اولین وب‌سایت ایرانی است که امکان محاسبه آنلاین مبلغ ترجمه را به دو روش مختلف فراهم نموده است تا بتواند گامی موثر در راحتی شما مشتریان عزیز بردارد.

دیکشنری تصویری

ارسال سریع پیام

  1. لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید.
  2. لطفا آدرس پست الکترونیکی خود را صحیح وارد نمایید.
  3. لطفا موضوع پیام ارسالی خود را بنویسید.
  4. لطفا متن پیام خود را تکمیل نمایید.
Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. Cookie policy. I accept cookies from this site. Agree