نقشه سایت

بررسی ارزیابی کارایی تجارت سازمان ها لجستیک شخص ثالث (3PL) در صنعت لجستیک هند

صنعت لجستیک هند در حال رشد سریع است. که نقطه تبادل زیرساخت، فناوری و انواع جدید تهیه کننده های خدماتی است که مشخص می سازند آیا صنعت قادر به کمک به مشتریان در کاهش هزینه های لجستیک و فراهم سازی خدمات موثر است یا نه. خدمات لجستیک، ستون فقرات اقتصاد با فراهم سازی جریان کارا و موثر در هزینه ی کالا و خدماتی هستند که سایر بخش های تجاری به آنها وابسته هستند. شرکت های لجستیک بعنوان تهیه کننده های خدمات شخص ثالث یا برون سپاری شده عمل می کنند و از عملیات لجستیک سازمان ها پشتیبانی می کنند. این مطالعه ی ارزیابی کارایی تجارت سازمان ها یا برون سپاری لجستیک در صنعت لجستیک هند به بررسی رابطه بین تهیه کننده های خدمات 3PL و شرکای زنجیره تامین می پردازد. محققان برای تعیین رابطه برمبنای متغیرهای کارایی مانند کیفیت سرویس (SQ)، تاثیربخشی سازمانی (OE) و مدیریت رابطه (RM) و تاثیر آنها روی کارایی تهیه کننده های خدمات شخص ثالث تلاش کرده اند.

کلمات کلیدی: لجستیک شخص ثالث، کیفیت سرویس، تاثیربخشی سازمانی، مدیریت رابطه، ارزیابی کارایی

 

A Study of Business Performance Measurement of Third Party Logistics (3PL) Organizations in the Indian Logistics Industry

Asthana, Smriti & Bhat, Hamlata. (2015).

The Indian logistics industry is growing rapidly. It is the interchange of infrastructure, technology and new types of service providers that define whether the industry is able to help its customers reduce their logistics costs and provide effective services. Logistics services are the backbone of an economy, providing the efficient, cost effective flow of goods and services on which other commercial sectors are dependent. The logistics companies work as the outsourced or third party service providers (3PL) and support the organizations logistics functions. This study of business performance measurement of 3PL organizations or logistics outsourcing in Indian logistics industry explores the relationship between 3PL service providers and supply chain partners (both upstream and downstream). The researchers have made an attempt to determine the relationship on the basis of the performance variables such as Service Quality (SQ), Organisational Effectiveness (OE) and Relationship Management (RM) and there effect on the performance of the third party service provider(s). 

Keywords: Third Party Logistics, Service Quality, Organisational Effectiveness, Relationship Management, Performance measurement.

تماس با ما

  • آدرس: تبریز، میدان دانشسرا، خایابان خاقانی، پاساژ خاقانی، پلاک 119
  • تلفن تماس: 35250068-041
  • فکس: 35250069-041
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • موبایل: 09141077352

طلا ترجمه

وب سایت طلا ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.طلا ترجمه اولین وب‌سایت ایرانی است که امکان محاسبه آنلاین مبلغ ترجمه را به دو روش مختلف فراهم نموده است تا بتواند گامی موثر در راحتی شما مشتریان عزیز بردارد.

دیکشنری تصویری

ارسال سریع پیام

  1. لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید.
  2. لطفا آدرس پست الکترونیکی خود را صحیح وارد نمایید.
  3. لطفا موضوع پیام ارسالی خود را بنویسید.
  4. لطفا متن پیام خود را تکمیل نمایید.
Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. Cookie policy. I accept cookies from this site. Agree