نقشه سایت

یک استراتژی برای سیستم های لجستیک شخص ثالث: موردمطالعه استفاده از استراتژی اقیانوس آبی

یکی از موضوعات مهمی که روزانه بحث‌های زیادی را در دنیای تجارت شامل می‌شود این است که چگونه از یک بازار اقیانوس سرخ پر از تهدید به سمت یک بازار اقیانوس آبی آرام امن حرکت نماییم. بااین‌حال، ازآنجایی‌که تحقیقات انجام شده در این زمینه بسیار کم هستند، ما یک موردمطالعه از ارائه‌دهنده‌های لجستیک‌های شخص ثالث را معرفی کرده‌ایم و از آن برای نشان دادن اینکه چگونه می‌توان به‌عنوان پیشروی در صنعت 3PL کره جنوبی بود، استفاده کرده‌ایم. سرویس‌های لجستیک جهانی CJ به‌عنوان جدیدترین روش ها در صنعت لجستیک هستند و منابع آنها مانند تعداد کامیون‌ها و انبارهای آنها در مقایسه با سایر شرکت‌های بزرگ بسیار محدود و کوچک هست. اما استفاده از آن می‌تواند مزایای رقابتی بسیار مهمی را ایجاد نموده و از آن می‌توان برای ساخت فضای تجاری ایمن استفاده کرد. یک واقعیت در مورد سرویس‌های لجستیک جهانی CJ این است که رشد سریع آن ناشی از جذب مشتریان از بازار موجود اقیانوس قرمز نیست بلکه رشد آن ناشی از جذب مشتریان از بازار اقیانوس آبی است که از یک سیستم 3PL پیوسته و متمرکز استفاده نموده است که در همه جا حاضر است. تجزیه‌وتحلیل روش بیان شده نشان‌دهنده این است که موردمطالعه می‌تواند اطلاعات ارزشمندی را در مورد چگونگی بهره‌مندی شرکت از مزایای رقابتی بازار اقیانوس آبی بیان کند.

کلمات کلیدی: مطالعه موردی، سیستم های اطلاعاتی، استراتژی اقیانوس آبی، لجستیک شخص ثالث، شناسایی فرکانس رادیویی 

 

A strategy for third-party logistics systems: A case analysis using the blue ocean strategy

Omega Volume 36, Issue 4, August 2008, Pages 522-534

One of today’s most frequently discussed topics in the business world is how to escape from the intense Red Ocean and how to create an uncontested Blue Ocean. However, because there are few practical guidelines available on this topic, we will introduce a case study of a third-party logistics (3PL) provider, CJ-Global Logistics Service (CJ-GLS), to show how it aspires to be a leader in the newly introduced 3PL industry in South Korea. CJ-GLS is a latecomer in the logistics industry, and its resources, such as the number of trucks and warehouses, are relatively small in comparison to those of established companies. But, it has achieved a distinct competitive advantage through innovative information technology (i.e., RFID—radio frequency identification), which has enabled it to create an uncontested market space, electronic logistics business. One remarkable fact about CJ-GLS is that its swift growth comes not from attracting competitors’ customers from the existing Red Ocean market but from creating a Blue Ocean market (3PL market), which previously existing incumbents ignored, and also from constructing a new business model founded on a RFID-based, ubiquitous-oriented 3PL system. Analyzed through a Four Actions Framework and characterized as Blue Ocean, this case study provides valuable information on how a company reinforces its competitive advantage from the Red Ocean while it transitions into a Blue Ocean by utilizing advanced information communication technologies.

Keywords: Case study; Information systems; Blue Ocean strategy; Third-party logistics; RFID—radio frequency identification

 

 

تماس با ما

  • آدرس: تبریز، میدان دانشسرا، خایابان خاقانی، پاساژ خاقانی، پلاک 119
  • تلفن تماس: 35250068-041
  • فکس: 35250069-041
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • موبایل: 09141077352

طلا ترجمه

وب سایت طلا ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.طلا ترجمه اولین وب‌سایت ایرانی است که امکان محاسبه آنلاین مبلغ ترجمه را به دو روش مختلف فراهم نموده است تا بتواند گامی موثر در راحتی شما مشتریان عزیز بردارد.

دیکشنری تصویری

ارسال سریع پیام

  1. لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید.
  2. لطفا آدرس پست الکترونیکی خود را صحیح وارد نمایید.
  3. لطفا موضوع پیام ارسالی خود را بنویسید.
  4. لطفا متن پیام خود را تکمیل نمایید.
Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. Cookie policy. I accept cookies from this site. Agree