نقشه سایت

تصمیم گیری در زمینه استراتژی های عملیاتی در بخش لجستیک داخلی

این مقاله به صورت علمی ثابت می‌کند که در چه شرایطی شرکت باید بخش لجستیک داخلی خود را در مرکز هزینه‌ها به عنوان مرکز سود تبدیل کند و یا آن را به صورت یک لجستیک برونسپاری شده به ارائه دهنده 3PL بسپارد. با مطالعه و بررسی تأثیر تاخیرهای صف بندی و هزینه‌های مربوط به تصمیم گیری کاربران، هدف اصلی این مقاله بر روی بیشینه سازی ارزش سازمانی با تبدیل لجستیک درونی به یک مرکز کسری بودجه متمرکز شده است. اگر لجستیک درونی به عنوان یک مرکز سود عمل کند در این صورت سرویس‌های با سرعت بیشتری به مشتریان داده می‌شود ولی در عوض هزینه‌ها بیشتر شده و بهره برداری کمتر می‌شود.

کلمات کلیدی: صف بندی، لجستیک، مرکز سود/هزینه، 3PL، بهینه سازی

 

The decision-making on an in-house logistic division’s operation strategies

Int. J. Production Economics 96 (2005) 37–46

This paper mathematically proves under which situations a firm should run its in-house logistic division as a cost center, as a profit center, or as an outsourced logistic to 3PL providers. By studying the effects of queuing delays and users’ related costs on the decision of a time-sensitive in-house logistics division, this research concludes that to maximize the value of an organization as a whole, the in-house logistics division should workas a deficit center. If operated as a profit center, an in-house logistic division will bring quicker service to its customers, but at a higher price and lower utilization.

Keywords: Queuing; Logistics; Cost/profit center; 3PL; Optimization

تماس با ما

  • آدرس: تبریز، میدان دانشسرا، خایابان خاقانی، پاساژ خاقانی، پلاک 119
  • تلفن تماس: 35250068-041
  • فکس: 35250069-041
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • موبایل: 09141077352

طلا ترجمه

وب سایت طلا ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.طلا ترجمه اولین وب‌سایت ایرانی است که امکان محاسبه آنلاین مبلغ ترجمه را به دو روش مختلف فراهم نموده است تا بتواند گامی موثر در راحتی شما مشتریان عزیز بردارد.

دیکشنری تصویری

ارسال سریع پیام

  1. لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید.
  2. لطفا آدرس پست الکترونیکی خود را صحیح وارد نمایید.
  3. لطفا موضوع پیام ارسالی خود را بنویسید.
  4. لطفا متن پیام خود را تکمیل نمایید.
Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. Cookie policy. I accept cookies from this site. Agree